Odmetnuti transportni poduzetnik, aktivan u Bugarskoj na papiru, ali djeluje u praksi iz pokrajine Gelderland, kažnjen je s nekoliko kazni od strane holandskog inspektorata rada zbog izbjegavanja holandskih propisa kao što su Zakon o zapošljavanju stranih državljana (Wav) i Zakon o minimalnoj plaći i minimalnom dodatku za godišnji odmor (WML). Klijenti će također biti kažnjeni.
Od 2023. godine, Inspektorat rada, zajedno sa Inspektoratom za ljudsku okolinu i transport (ILT) i inspektorima bugarskih inspekcijskih službi, istraživao je ovog poslodavca.
Super smiješno da nije tako kriminalno: lokacija u Bugarskoj gdje bi se nalazila transportna kompanija; Postoji znak zabrane za kamione.
Inspekcije su izvršene u njegovim kompanijama u Holandiji i Bugarskoj. Bugarski inspektori su bili prisutni tokom inspekcije u Holandiji.
U Bugarskoj inspektori nisu pronašli transportnu kompaniju, već samo administrativni ured. U Holandiji, sva imovina kompanije je bila prisutna, a vozači koji žive u Holandiji su ispitivani o uslovima zaposlenja.
Na osnovu nalaza, Inspektorat rada, zajedno sa ILT-om, sproveo je daljnja istraživanja o (ilegalnom) zapošljavanju, plaćama i radnom vremenu vozača kamiona koji su uključeni.
Daljnja istraga je sprovedena i na bugarskoj strani. Ova istraga pokazuje da iako je kompanija bila registrovana u Bugarskoj, ona je zapravo osnovana u Holandiji.
Gotovo sve poslovne aktivnosti su razvijene u Holandiji ili iz nje. Inspektorat rada je stoga došao do zaključka da se holandski zakon o radu primjenjuje i na ovu kompaniju.
Ovom konstrukcijom kompanija je izbjegla holandske propise i plaćanje doprinosa za socijalno osiguranje. Te premije moraju biti plaćene.
I bugarska i holandska kompanija, zajedno sa nekim holandskim klijentima, mogu očekivati kazne za kršenje WML-a i WML-a u ukupnom iznosu do 540.000 eura.
Vlasnik, kao de facto menadžer, a samim tim i kao fizička osoba, može očekivati i kaznu do 60.000 eura za ovu lažnu konstrukciju.
Inspekcijom u obje zemlje u roku od jedne sedmice, bilo je moguće jasno mapirati da je kompanija u Bugarskoj zapravo lažna ustanova i da su aktivnosti zapravo upravljane od strane holandske transportne kompanije.