U blizini Durena na A4 u Nemačkoj, građevinski radovi na novom sistemu počeće u julu: Potpuno digitalna tačka za kontrolu težine na odmorištu Rur-Scholle-Sud prva je od 16 planiranih takve vrste širom zemlje. Planirano je da počne sa radom u proleće 2026. godine i deo je projekta za rasterećenje i zaštitu putne infrastrukture.
Merne trake su ugrađene u kolovozu. Ako je kamion koji je pretežak vozi preko njega, vozilo je zatraženo od strane displeja tabli da krene ka odmorištu. Postoji tačna skala na posebnoj traci. U slučaju preopterećenja, nastavak putovanja je zabranjen i novčana kazna će biti izrečena. Sistem bi trebalo da radi automatski. Do sada su vršene provere sa složenim barijernim sistemima.
(Foto: Shutterstock / Vereshchagin Dmitrij)
U blizini Durena na A4 u Nemačkoj, građevinski radovi na novom sistemu počeće u julu: Potpuno digitalna tačka za kontrolu težine na odmorištu Rur-Scholle-Sud prva je od 16 planiranih takve vrste širom zemlje. Planirano je da počne sa radom u proleće 2026. godine i deo je projekta za rasterećenje i zaštitu putne infrastrukture.
Merne trake su ugrađene u kolovozu. Ako je kamion koji je pretežak vozi preko njega, vozilo je zatraženo od strane displeja tabli da krene ka odmorištu. Postoji tačna skala na posebnoj traci. U slučaju preopterećenja, nastavak putovanja je zabranjen i novčana kazna će biti izrečena. Sistem bi trebalo da radi automatski. Do sada su vršene provere sa složenim barijernim sistemima.