Visoki vrhovi dubokih dolina; CMA CGM zna sve o tome. Mnogo toga se promenilo za godinu dana. Visoke cene kontejnera su pale, a sa njim i profit CMA CGM-a, koji želi da preuzme konkurenta Bolorea za milijarde.
CMA CGM zabeležio je pad neto prihoda u drugom kvartalu za približno 83% na 1,3 biliona dolara (RM5,9bili) sa rekordnih 7,6 biliona dolara (RM34,6 biliona dolara) u poređenju sa ista tri meseca prethodne godine. Profitna marža smanjena je sa 49,2% na 21,1%.
Brzi pad koji je počeo u poslednjih šest meseci 2022. godine uzdrmao je sektor kontejnerskog transporta, koji je doživeo procvat bez presedana tokom pandemije, podstaknut porastom potražnje potrošača za robom.
CMA CGM rival ZIM Integrated Shipping smanjio je svoju godišnju prognozu ranije ovog meseca zbog slabih tarifa, dok bi A P Moller-Maersk A/S i Hapag-Lloyd AG trebalo da prijave rezultate sledećeg meseca.
https://www.ttm.nl/