Automatsko snimanje graničnih prelaza
Odmah na početku lekcije brzinomera, Ralf Dohmen, šef korisničke službe u Continentalu, govorio je o činjenici da se DTCO 4.1 proizvodi u dodatnim smjenama od početka juna, ne samo da bi se ispunile obaveze isporuke kompanije, već i, gdje je to moguće, popuniti nove praznine na OEM-ovima na zahtjev kupaca. Uređaji koji su trenutno instalirani zvanično su “tranzicioni tahografi” sve dok je OSNMA (Open Service Navigation Message Authentication) servis satelitskog sistema Galileo još uvek u fazi testiranja. Ovde je vozač kamiona Jörg Blommel iz špediterske kompanije Resing in Gescher uspeo da uveri da jedna od odlučujućih karakteristika DTCO 4.1, automatsko snimanje graničnih prelaza, takođe savršeno funkcioniše sa tahografom tranzicije. Blommel je verovatno jedini vozač u Evropi čiji je stariji Actros već opremljen novim tahografom, iako se period konverzije ne završava do 31.12.2024. godine. Međutim, napomenuo je, vozačke kartice Generacije 1, koje se mogu nastaviti koristiti do kraja njihove valjanosti, ne mogu pohraniti većinu podataka generiranih DTCO 4.1. Umesto toga, podaci se zatim čuvaju u masovnoj memoriji uređaja i mogu biti vidljivi, na primer, putem ispisa.
Providni vozač – ili gubitak slobode?
U opuštenoj panel diskusiji, pored brojnih rokova koje treba poštovati za preduzetnike i pravne osnove iz direktiva i propisa Paketa mobilnosti EU I, posebno za postavljanje vozača i pravila kabotaže, za čiju je kontrolu G2V2 brzinomjer još jedan deo mozaika, prirodno se pojavilo pitanje transparentnog vozača, budući da su inspektori Federalnog ureda za logistiku i mobilnost (BALM), na primer, sada već vozili DSRC (BALM), na primer Range Communication) može da vidi informacije o vremenu vožnje. Činjenicu da novi uređaji omogućavaju inspektorima da vide trenutno vreme vožnje, kao i vrednosti dnevnog i nedeljnog vremena vožnje u poslednjih 14 dana, iako se uopšte ne vrši stvarna kontrola, mnogi vozači na društvenim mrežama unapred su žalili i gubitak poslednje slobode koju vozači kamiona i danas mogu da imaju, Kajanja.
https://www.eurotransport.de/