Volvo FH Aero je verzija sa 24 cm dužim aerodinamičnim prednjim dijelom, uvedena 2024. godine. Nakon testiranja električne verzije, napokon je testirana i dizel verzija FH 460 I-Save na legendarnoj testruti dužine 530 km.
🟢 Ključni rezultati testa
-
Prosječna potrošnja: 25,7 l/100 km
-
To je −3,38% uštede u odnosu na FH iz 2022. godine.
-
Uslovi testa uključivali su: kolone, Baustelle, zaobilaske – realna ruta.
✨ Šta donosi Aero dizajn?
-
Bolji protok zraka zahvaljujući zatvorenim spojevima i redizajniranoj maski.
-
Kamera monitor sistem (CMS): odlična zamjena za klasične retrovizore, uključujući noćni režim.
-
Opcionalna Orlaco „Corner Eye“ kamera zamjenjuje trottoir- i frontspiegel.
👨✈️ Kabina i ergonomija
-
Radno okruženje bez klasičnih instrumenata – samo digitalni ekrani.
-
Više USB-C portova, unaprijeđen audio i novi sistem menija.
-
Unutrašnji prostor nije proširen, uprkos dodatnim 24 cm (za to je potrebna XXL kabina).
⚙️ Performanse i udobnost
-
460 KS, 2600 Nm (od 900 o/min)
-
I-Shift mjenjač i I-See+: prediktivna vožnja uz pomoć topografije.
-
Pilot Assist: adaptivni tempomat + asistencija u traci + funkcija automatskog zaustavljanja.
-
Visok nivo bezbjednosnih sistema, ali previše zvučnih upozorenja može nervirati.
📊 Poslovni zaključak
-
Da li je ušteda od 3,38% dovoljna da opravda ulaganje u Aero-paket?
→ Zavisi od kilometraže i cijene goriva. -
Svaka kap goriva se računa – poruka iz Volva ima pokriće u testu.
- TTMtv VLOG #276 – TEST Volvo FH Aero 460 I-Save