Njemačka policija najavila je izuzetno strogu kaznu za mladog vozača kamiona. Zbog prebrze vožnje dobio je novčanu kaznu veću od 1000 eura, a također je privremeno isključen iz struke, uz zabranu vožnje od nekoliko mjeseci.
Hapšenje se dogodilo „na djelu“ 2. novembra na autoputu A3 u blizini Würzburga. Voz, koji je išao niz brdo, prišao je neobeleženom policijskom automobilu i počeo da održava minimalnu udaljenost iza njega, dostigavši brzinu od 120 km/h. Zbog toga su policajci odmah dali signal da se zaustavi, izvukli kamion na parking Würzburg-Süd i izvršili provjeru brzine na osnovu tamošnjeg tahografa.
Na 23-godišnjoj vozačkoj kartici pronađeno je čak dvanaest prekršaja u brzini, vjerovatno zabilježenih tokom vožnje nizbrdo. Najveći rezultat se smatrao 113 km/h, iako je bilo i nekoliko drugih slučajeva trocifrene prirode. Ono što je takođe važno, sažete su kazne za pojedinačne prekršaje, kako u pogledu finansijskih tako i dodatnih posledica. Sve to zajedno rezultiralo je time da je vozač dobio novčane kazne od preko 1000 eura, a također je na nekoliko mjeseci oduzeta mu je dozvola (ovako ju je policija opisala u najavi, ne navodeći točan broj mjeseci).
Slika koja nije direktno povezana sa tekstom.
Izvor informacija o reviziji: Polizeipräsidium Unterfranken
Da bih objasnio tako visoku kaznu, podsjetit ću vas na nove njemačke običaje u smislu čitanja brzine iz tahografa. Pa, pošto tahograf beleži činjenicu prelaska granice, odnosno od 2. februara 2022. godine, nemački policajci tragaju za prekoračenjima brzine zabeleženim posebno u Nemačkoj. Kao rezultat toga, oni ne izjednačavaju ove prekoračenja sa „ograničenim“ ograničenjem brzine od 90 km/h, već sa granicom od 80 km/h, što je najviša granica za kamione na putevima njihove zemlje.
Nemačka tarifa je takođe važna u svemu tome. Što se tiče kazni za vozače kamiona nametnute izvan izgrađenih područja, predviđa jednomjesečnu zabranu vožnje u dva scenarija – nakon svake brzine za najmanje 31 km/h, kao i nakon druge ili naknadne brzine za najmanje 26 km/h u roku od godinu dana. Dakle, budući da je dotični vozač dobio prvi mjesec zabrane prebrze vožnje pri brzini od 113 km/h, svaki sljedeći mjesec mogao bi se nametnuti za 106 km/h ili više.
I na kraju, još jedno objašnjenje je u redu. Naime, da li su provjere brzine zasnovane na tahografu čak i legalne? Kao što sam više puta objasnio, pravila EU dozvoljavaju takve akcije, ali sa nekoliko opomena. Prva opcija je izricanje kazne za prekoračenje ograničenja brzine od 90 km/h, kao što je određeno obaveznim limiterima. Druga opcija je izricanje kazne za prekoračenje druge, donje granice, kao što je 80 km/h. U ovom slučaju, međutim, inspekcijske službe moraju dokazati da je tahograf zabilježio taj prekoračenje na cesti pokrivenoj takvom granicom (koju Njemačka utvrđuje na temelju evidencije graničnih prijelaza). Pored toga, tolerancija od 6 km/h zvanično uključena u propis kojim se reguliše rad ovih uređaja uvek se mora oduzeti od indikacija brzine tahografa. Zbog toga je za kaznu od 113 km/h tahograf zapravo morao da zabeleži 119 km/h. S druge strane, u slučaju spomenutih 106 km/h na tahografu bi se moralo pojaviti 112 km/h.
https://40ton.net/okolo-