Kamion u verziji „Truck sa poluprikolicom“ uspješno je završio probnu vožnju u tirolskim planinama i prešao udaljenost od 111 kilometara, uključujući Arlberg prolaz na nadmorskoj visini od preko 1.800 metara bez srednjeg punjenja. U tu svrhu, inženjeri iz Mercedes-Benz Trucks u potpunosti su utovarili poluprikolicu na 40 tona. Testovi u Tirolu pokrivali su ukupnu udaljenost od 111 kilometara, uključujući Bludenz, Stuben, St. Anton i Lech na nadmorskoj visini od preko 1.800 metara. Stručnjaci iz Mercedes-Benz Trucks podvrgli su traktorsku jedinicu i prikolicu testovima kako bi potvrdili njegove performanse i trajnost.
U duhu uštede energije poseban fokus stavljen je i na oporavak energije kroz oporavak, koji se može intenzivno koristiti u alpskoj topografiji Tirola. Tokom oporavka, energija dobijena tokom kočenja se vraća u baterije eActros-a, a zatim je ponovo dostupna za pogon. Kao rezultat toga, električni poluprikolicski traktor je uspeo da povrati oko 180 kWh energije. Na kraju zahtevne turneje, oko 40% energije je i dalje bilo dostupno.
Stina Fagerman, šefica prodaje, marketinga i usluga u Mercedes-Benz Trucks, isprobana je i testirana u planinama: „Poluprikolica traktorska verzija eActros 300 proširuje mogućnosti primjene eActrosa za teški distributivni transport. Intenzivni testovi u Austriji pokazali su da naš e-kamion može pouzdano obavljati svoje zadatke čak i na posebno zahtjevnoj topografiji sa ekstremnim nagibima i silascima.
Ukupno, električni kamion sa poluprikolicom ovladao je 2.300 metara visinske razlike tokom testiranja – maksimalni gradijent je bio 13 posto. Baterije traktorske jedinice su se punile isključivo na javnim stanicama za punjenje na putu do ispitnog područja. Serijska proizvodnja poluprikolice eActros 300 trebalo bi da počne u drugoj polovini 2023. godine.