Iveco Bus predstavlja artikulisanu verziju Urbanway-a kao hibrid prirodnog gasa. Potrošnja se smanjuje i do 16 posto – a proizvođač također vidi prednosti u pogledu ukupnih operativnih troškova.
Početkom godine, Iveco Bus je predstavio solo verziju Urbanwaya sa hibridom prirodnog plina – sada slijedi zglobno vozilo dugačko 18 metara, koje će također biti dostupno kao BRT verzija pod imenom Cremis. U poređenju sa verzijom gasa bez hibridnog paketa, očekuje se da će novi Urbanway/Crealis smanjiti potrošnju goriva i do 16%, što takođe smanjuje emisiju CO2 u skladu sa tim. Za Iveco Bus, premijera je deo njegove strategije za pokretanje energetske tranzicije sa mešavinom tehnologija koje kupcima nude niz rešenja.
Bliska saradnja sa Voithom
Prema Iveco Bus-u, hibridna tehnologija novog Urbanway-a razvijena je u bliskoj saradnji sa Voithom. Sistem uključuje 48-voltnu LTO bateriju postavljenu na krov u kombinaciji sa DIWA NXT menjačem i Cursor 9 motorom. DIWA NXT menjač je povezan sa elektromotorom snage 35 kW koji pomaže u fazama ubrzanja i vraća energiju u fazama usporavanja i kočenja. Rešenje takođe ima start-stop funkciju. Ne samo da štedi gorivo, već i da smanji buku i vibracije.
Prema Iveco Bus-u, međutim, nije samo okruženje ono što koristi: jednostavniji dizajn hibridnog rešenja, koji ne zahteva skupe visokonaponske komponente, zajedno sa uštedom u troškovima goriva, dovodi do značajnog smanjenja ukupnih troškova vlasništva u odnosu na prethodne pune hibridne tehnologije.