Konzorcijum Logistika Bosne i Hercegovine u proteklih 30 dana realizovao je više od 20 sastanaka sa najvišim državnim i entitetskim institucijama, te dostavio službene dopise na više od 15 adresa, uključujući:
-
Predsjedništvo Bosne i Hercegovine
-
Parlamentarna skupština BiH
-
Ministarstvo komunikacija i transporta BiH (MKT BiH)
-
Ministarstvo vanjskih poslova BiH (MIP)
-
Ministarstvo spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH (MSTEO)
-
Premijere RS i FBiH
-
Ministarstva finansija i poreske uprave oba entiteta
-
Upravu za indirektno oporezivanje BiH (UINO)
-
Nadležne inspekcijske organe
DIO DOPISA PREMA INSTITUCIJAMA
UINO
DOPIS MINISTAR FORTO izmjene zakona DOBNA GRANICA VOZAČA
IZVOZNICI
PISMO PREDSJEDNIŠTVU BIH
PISMO PREMIJERU FBIH
ДОПИС ВЛАДА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ И ФИНАНСИЈЕ ПОРЕСКОЈ
TEMATSKA SJEDNICA VM
…
🔵 Šta tražimo?
I. MEĐUNARODNI STATUS VOZAČA – PRIMJENA AETR SPORAZUMA
📌 Tražimo da Predsjedništvo BiH, uz podršku svih institucija, informiše partnere u EU da je AETR sporazum jedini mjerodavan za procjenu boravka profesionalnih vozača.
👉 Profesionalni vozači iz BiH nisu migranti, turisti niti azilanti – već zaposleni radnici sa važećim ugovorima, licencama i tahografima.
👉 Tehnička evidencija od 2160 sati kroz tahograf je validan pokazatelj usklađenosti sa pravilima 90/180 dana u skladu sa AETR konvencijom.
II. UNUTRAŠNJE REFORME – RASTEREĆENJE SEKTORA
📌 Od entitetskih vlada tražimo konkretne korake na fiskalnom, poreskom i inspekcijskom planu.
📌 Dostavili smo 8 ključnih zahtjeva oba entiteta (RS i FBiH), koji uključuju:
-
povećanje dnevnica za vozače,
-
poreske olakšice za investicije,
-
povrat trošarina na dizel gorivo,
-
priznavanje transporta kao izvozne usluge,
-
reformu fiskalizacije i ukidanje dvostrukih inspekcijskih opterećenja.
Detalje svakog zahtjeva možete pročitati u sekciji DOKUMENTI na web stranici.
⏳ OČEKUJEMO REZULTATE DO 01.06. – NE OBEĆANJA
📍 Ukoliko ne dobijemo konkretne institucionalne odgovore i pomake do 01. juna 2025., biće aktivirane naredne faze djelovanja, uključujući objavljivanje imena i institucija koje su odbile da zaštite sektor koji:
-
zapošljava više od 47.000 radnika,
-
uložilimo se preko 8 milijardi KM,
-
i ostvaruje više od 90% deviznog priliva kroz međunarodni transport.