Tokom novog nezavisnog testa koji je u Njemačkoj proveo njemački magazin Trucker, Volvo FH – nedavno ažuriran I-Save paketom ekonomičnosti goriva – postigao je 18% manju kombinovanu potrošnju dizela i AdBluea u odnosu na isti test proveden 2018. godine na identičnom modelu, ali bez I-Save, dostigavši u prosjeku samo 21,48 l/100 km.
U testu, Euro 6 Volvo FH 460 od 32 tone vožen je mješovitom trasom od 343 km javnih puteva, uključujući autoceste, brdoviti teren i uže ulice. Brzina postavljena na tempomat iznosila je 85 km/h, sa prosjekom od 79,9 km/h.
Tokom testiranja, Volvo je takođe uspeo da održi AdBlue potrošnju niskom (-6,2% na potrošnju dizela), što je važan rezultat s obzirom na to da su troškovi aditiva takođe porasli za 100% na mnogim tržištima.
Helena Alsiö, potpredsjednica za upravljanje proizvodima pogonskih sklopova u kompaniji Volvo Trucks, rekla je: Helena Alsiö, potpredsjednica Powertrain Product Management – dodaje napredna poboljšanja u turbo motoru, novom, pametnijem softveru i rafiniranoj aerodinamici kako bi se isporučila najefikasnija moguća potrošnja goriva. Veća efikasnost koja proizilazi iz ovih novih dostignuća u I-Save u pogonskom sklopu je važan način da se pomogne u smanjenju emisije CO2.
Iako je cilj kompanije Volvo Trucks da električni kamioni čine polovinu globalne prodaje kamiona do 2030. godine, dizel motor će nastaviti da igra važnu ulogu u smanjenju emisije ugljen-dioksida. 13-litarski D13TC Turbo Compound motor je takođe sertifikovan za rad na HVO100, obnovljivom dizelu u obliku hidrogenizovanih biljnih ulja, što dramatično smanjuje emisiju CO2.
izvor:https://www.uominietrasporti.it/prodotto