NJEMAČKA: Prihodi od putarine za željeznicu. Kamioni spasavaju željeznicu! Ulaganja od 47 milijardi eura! Šta će se desiti ako se i druge države dosjete…?

Paket modernizacije vlade na semaforu ima značajan uticaj na transportnu i logističku industriju. Šta nas čeka za kompanije. Posle povećanja putarine 2023, transportna i logistička industrija će morati da se pripremi za još jednu doplatu sledeće godine. Šta ih tačno čeka postaje jasnije nakon maratonskog sastanka koalicionog odbora: Kao što se može videti na papiru…

Više

Italija planira novo čvorište za jačanje intermodalnosti na koridoru Rajna-Alpe koridor!

Železnički terminal Alesandrija Smistamento, 83 kilometra severno od Đenove, u severoistočnoj Italiji, biće unapređen kako bi postao ključno intermodalno čvorište na TEN-T Rajnsko-alpskom koridoru. Planirana poboljšanja uključuju omogućavanje čvorišta da upravlja vozovima od 750 metara kako bi se povećala intermodalnost između Italije i Francuske. Terminal Alessandria Smistamento je strateški lociran jer može da funkcioniše kao…

Više

Njemački sindikat poziva na masovni štrajk železničara koji će početi 27. marta

U ponedeljak, 27. marta, počinje masovni štrajk železnica širom zemlje u Nemačkoj. Izvodiće ga železnički sindikat EVG, koji predstavlja većinu železničke radne snage u zemlji. EVG je okrivio DB za uticaj opštenacionalnog železničkog štrajka u Nemačkoj nakon neuspešnih pregovora o kolektivnom radu. „Opasnost od štrajka u železničkom saobraćaju je realna, a Deutsche Bahn je u…

Više

SBB Cargo beleži značajne finansijske gubitke

Prošle godine, švajcarski železnički teretni operater SBB Cargo je zabeležio katastrofalan rast finansijskih gubitaka sa 1,2 miliona evra u 2021. na negativan rezultat od 191 milion evra. To je bilo skoro 80 ​​odsto ukupnog gubitka matične kompanije SBB u 2022. Razlog lošeg stanja u SBB Cargu, prema njegovoj matičnoj kompaniji, bio je značajan otpis od…

Više

Obnovljeni Kögel EuroTrailer takođe može biti stavljen u voz!

Sa železničkim utovarom na minhensko-riemskom kombinovanom transportnom terminalu, Kögel je uspešno pokazao da proširena poluprikolica (dugačak kamion tip 1), takođe najnovija generacija dužine 15 metara, može da se prenese na sve uobičajene marsupial vagone. Najnovija generacija železničkog utovara Kögel EuroTrailer Cargo Rail (dugačak kamion tipa 1), sa ukupnom dužinom voza od 17,88 metara, takođe može…

Više

Švajcarska počinje testiranje digitalnog teretnog voza „DAC+“.

Švajcarski konzorcijum koji uključuje Švajcarske savezne železnice (SBB) pokrenuo je takozvani DAC+ pilot teretni voz. Ovaj automatizovani teretni voz opremljen je automatskom spojnicom uključujući digitalnu liniju podataka. Ova nova inicijativa se može smatrati sledećim korakom u vezi sa digitalnim automatskim spajanjem (DAC) u železničkom teretnom saobraćaju. Pilotski voz se sastoji od šest kontejnerskih vagona i…

Više

Forto o prioritetnim projektima: Budućnost transporta je u prugama

Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Edin Forto ocijenio je da revitalizacija i elektrifikacija postojećih pruga u BiH, kao i uspostavljanje novih pravaca mora biti prioritet rada tog ministarstva u narednom periodu. Govoreći o kapitalnim investicijama, Forto je u intervjuu za Fenu kazao da je vrlo bitno da BiH nauči revitalizirati i graditi pruge,…

Više

Za plan proširenja njemačke željeznice biće potrebne decenije, a ne godine, kaže vlada!

Nemačka železnička industrija je prilično uznemirena nedavnim komentarima predstavnika savezne vlade u vezi sa Deutschlandtaktom i njegovim redom vožnje. Nemački savezni komesar za železnički saobraćaj Mihael Tereur citirao je nemački medij ZDF da je Deutschlandtakt projekat za koji bi moglo biti potrebno više od 50 godina da se realizuje. Glavno pitanje je što je planirano…

Više

KTZ testira novu rutu Kina-Evropa kako bi izbegao zakrčeno Crno more!

Kazahstanske železnice (KTZ) poslale su prvi transkaspijski voz Kina-Evropa iz Jiaozhoua, u istočnoj Kini, do luke Kopar, u Sloveniji. Konvoj, natovaren novim električnim vozilima, prešao je rutu od 13.000 kilometara za 45 dana. Ovo je bio prvi put da je ova ruta testirana, Voz je napustio Jiaozhou i prešao sever Kine ulazeći u Kazahstan preko…

Više