Što se tiče ulaganja, e-kamioni koštaju 3 do 4 puta više od dizel traktora, a u tekućoj upotrebi vozila propadaju zbog daleko previsokih operativnih troškova. Dnevno radno vrijeme naših zaposlenika je osam do deset sati, ali baterija električnih traktora često je toliko prazna nakon tri sata da morate ići na stanicu za punjenje – također iz razloga sigurnosti na cesti. Međutim, vreme punjenja je tada nekoliko sati, što čini korišćenje ovih e-kamiona u svakodnevnom transportu nepraktičnim i otvoreno neekonomičnim. Kako takva investicija uopšte može biti profitabilna? Morate imati tri električna traktora kako biste osigurali da vozač može upravljati redovnim, uobičajenim svakodnevnim radnim opterećenjem. Ili drugačije rečeno, ministarka svojim fantazijama o e-kamionima generiše tri puta veći broj kamiona na austrijskim putevima, naglašava on.
Kaufmann naglašava da će proći još neko vrijeme prije nego što se pogodni električni kamioni za teretni transport mogu koristiti u tržišnim nišama.
Dok se to ne dogodi, e-goriva su daleko bolja opcija.Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je bio i jeste pogonska tehnologija teretnog transporta. Električni pogoni mogu da dopune ovu tehnologiju, ali je nikada ne zamene! Pored toga, trenutno stanje tehnologije osigurava da dizel vozila domaćih transportera bez izuzetka ispunjavaju sva ograničenja emisije izduvnih gasova, izjavio je portparol FW specijalističke grupe.
Kaufmann također ističe da neadekvatna infrastruktura punjenja i dopunjavanja goriva za e-kamione dosljedno sprječava prelazak na vozila s nultom emisijom štetnih gasova. On takođe poziva na hitno povlačenje poreza na CO2 i smanjenje poreza na mineralna ulja kako bi se smanjio ekonomski pritisak na transportnu industriju.
Industrija transporta tereta je neophodna domaćoj ekonomiji! Gewessler pati od ekološki romantične vladine šizofrenije: Kamion bi trebao svakodnevno pouzdano opskrbljivati stanovništvo i privredu, ali ga ministar Gewessler u tome stalno i namjerno sprječava!, zaključuje Kaufmann.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/sind-e-lkw-unwirtschaftlich-unpraktibel-und-zu-teuer-363155