Podaci iz RDW-a pokazuju da je od 21. augusta 2023. registrirano oko 122.000 vozila, od kojih je gotovo 67.000 opremljeno Smart Tacho 2. Skoro 48.000 od njih je nadograđeno naknadnom ugradnjom; Ostatak je isporučen nov sa pametnim tahografom na brodu. Međutim, ostaje nejasno koliko vozila još treba naknadnu ugradnju, zbog nepoznatih brojki o prekograničnim aktivnim vozilima i stopama zamjene.
Novi rokovi i izazovi
Sa ovim prvim korakom iza nas, fokus se prebacuje na dva nova roka:
- 19. august 2025: Vozila sa Smart Tacho 1 (G2V1) moraju se prebaciti na Smart Tacho 2.
- 1. juli 2026: Ova obaveza se također odnosi na laka vozila (M1/N1) od 2,5 tone, koja rade u prekograničnom transportu.
Nemoguće je dati brojke prije drugog roka, jer ova vozila još nemaju tahograf i teško je odrediti koji dio je međunarodno aktivan.
Tehnički kvarovi i praćenje
Uprkos pozitivnom raspoloženju, zabrinutost zbog softverskih i hardverskih problema sa Smart Tacho 2 ostaje. Transport and Logistics Netherlands (TLN) aktivno skreće pažnju proizvođača i izvršitelja na ove probleme. Prema TLN-u, holandski transportni sektor zaslužuje pohvale za svoj proaktivan pristup. https://www.ttm.nl/it/tachograaf/trans