Jednom nedeljno, šatl servis uveden početkom godine povezuje gornju austrijsku unutrašnju luku sa drugom najvećom lukom u Evropi.
Kontejnerski terminal u luci Linz je snažna pokretačka snaga za Linz kao poslovnu lokaciju i za Gornju Austriju kao industrijsku državu. Od 2019. do kraja 2022. godine, trimodalni (vodeni, drumski, železnički) logistički servisni centar je opsežno proširen i potpuno elektrifikovan. Sada je napravljen sledeći korak ka orijentaciji ka kupcima i povećanju efikasnosti. Početkom ove godine uspostavljena je usluga fiksnog željezničkog šatla, koji od tada radi jednom tjedno od Linza do Antwerpena i obrnuto. Po prvi put, nova železnička veza obezbediće direktnu šatl vezu između unutrašnje luke Linc na Dunavu i Antverpenu, najveće luke u Belgiji i druge po veličini u EU.
Luka Linz djeluje kao neutralno i održivo logističko čvorište za trgovinu i industriju u centralnom regionu Gornje Austrije.
Održivost je posljedica potpune elektrifikacije Linz terminala. Koordinaciju šatl saobraćaja vrši operater Medlog Austria GmbH. Željeznički poduhvat (RU) na austrijskoj trasi je LTE Austria. Kompanija je prva željeznička kompanija koja u potpunosti upravlja svojim vozovima na kontejnerskom terminalu Linz. Međutim, ne samo da je u kontejnerskom terminalu2 Sačuvana. Novi shuttle servis će prebaciti kontejnerske transporte sa cestovnog na željeznički, što ih čini klimatski prihvatljivim.
Nakon proširenja terminala, kupcima je od kraja 2022. godine na raspolaganju ukupno šest elektrifikovanih blok železničkih pruga dužine do 740 metara. Zbog rušenja starih skladišta povećan je broj kontejnerskih prostora sa 4.500 na oko 6.500 TEU. Da bi se uštedela energija, celokupno terminalno osvetljenje je konvertovano u LED. Pored toga, sve staze su opremljene novim energetski efikasnim osvetljenjem kako bi se povećala zaštita zaposlenih tokom noćnih sati. “Vor allem mit der kompletten Elektrifizierung des Containerterminals bietet das trimodale Logistik-Dienstleistungszentrum nun optimale Voraussetzungen zur Abwicklung von Transporten auf der Schiene, Straße und Donau”, sagt Hafendirektor Harald Kronsteiner.
https://www.verkehr.co.at/